Ce inseamna colaborarea, comunicarea si consecventa in asigurari, in mod special pentru un broker din domeniu? A oferit explicatii cu privire la aceasta tema Antonio SOUVANNASOUCK, Managing Partner, ASIGEST Broker de Asigurare, fiind invitat special al editiei de marti, 13 mai a.c, al emisiunii “Ora de Risc” by XPRIMM, difuzata de catre RFI Romania si moderata de Laurentiu – Sergiu COSTACHE, Presedinte ApPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor.
Expertul a precizat despre cele trei aspecte enumerate ca au in comun doua elemente esentiale in relatia broker-consumator: respect si transparenta. Acestea reprezinta o modalitate de castig pentru ambele parti.
”Toate aceste trei lucruri au cateva aspecte comune si as sublinia doua dintre ele foarte importante. Este vorba de respect si transparenta. In orice relatie de comunicare, de colaborare, fie si in viata privata, deci in familie, dar la fel si in business sau in relatia cu clientii sau cu partenerii.
Colaborarea inseamna respect in primul rand fata de de partener si inseamna si transparenta. Desigur ca, intr-o colaborare, ca ea sa functioneze, trebuie sa tinem cont de principiul win-win, adica ambele parti trebuie sa aiba de castigat. Altfel este o impunere din partea uneia si cealalta parte este fortata sa accepte, dar care aceasta relatie nu este de lunga durata”, a detaliat specialistul.
Antonio SOUVANNASOUCK a mai spus ca statisticile arata ca romanii incep sa aiba o incredere tot mai ridicata in brokerii de asigurare. Astfel, s-a ajuns ca 80% din asigurarile generale sa fie intermediate de catre brokeri.
”Noi (ASIGEST Broker) suntem in piata de peste 30 de ani si cred ca aceasta istorie a noastra indelungata intr-o piata efervescenta are cateva elemente suplimentare de efervescenta. Ceea ce vreau sa subliniez este ca, si nu vorbesc numai de mine, ci la modul general de piata de brocheraj, ca aceasta relatie de colaborare, acest respect si aceasta transparenta pe care noi suntem obligati sa o aplicam pentru a avea succes, a dus la aceasta crestere a gradului de intermediere in piata de de asigurari din Romania.
Potrivit statisticilor, consumatorii de asigurare din Romania, fie persoane fizice, fie persoane juridice, au incredere din ce in ce mai mare in brokerii de asigurare (…) Faptele sunt cele care sustin ceea ce spun eu. 80% din asigurarile generale sunt intermediate de catre brokeri”, a mai precizat Antonio SOUVANNASOUCK.